top of page
  • Yazarın fotoğrafı🌺

Elalem ve kızları...


Elalem denilen  insan ırkını bilmeyen yok değil mi?

Gençliğimde

bunların sayısı mı fazlaydı?

ya da memleket güzel diye

en çok Gelibolu'da mı yaşıyorlardı?

bilemiyorum... 😎

Ama bildiğim bir şey vardı ki

ELALEM denildiğinde

çocuk aklıma,

Külkedisinin üvey annesinin ve kız kardeşlerinin geliyor olmasıydı.

Dedikoducu, kötü niyetli

fesat, tuzak kuran....😰

Ben şahsen tanıştırılmadım ELALEMLE

Görsem şu elalemdir diyemem.

Ama

anneciğime göre  tanıştırılmanıza gerek yoktu zaten.

Çünkü ONLAR her yerdeydiler 😵

Bundan dolayı hep hazırlıklı olunmalıydı...

Evinizi, kılığınızı, kıyafetinizi

hep düzgün tutmalıydınız ki

ELALEMLE iyi geçinebilesiniz.🙄

Ayrıca  her Türk Genci'nin

aklından çıkartmaması gereken iki önemli nokta vardı ki

gerekirse canını verecek

ama

kendisini bu durumlara asla düşürmeyecekti.

Neydi bunlar?

Her Türk Genci;

1- Elalemin ağzına sakız olmayacak,

2- Elalemi kendisine güldürmeyecekti...😂

💢💢💢

Ben en çokta elalemin kızçelerine gıcıktım.

Çünkü bunlar bana

Sinderalla'nın kardeşlerinden

farklı anlatılıyorlardı.

Bu kızlar çok başarılı oluyorlardı.

Beyaz atlı prensleriyle evleniyorlar,

hem kariyer  hem çocuk yapıyorlardı.

Hele  hamaratlıklarını bilmeyen yoktu.

Evlerinin bütün işini bir çırpıda bitiriyorlar asla yorulmuyorlardı.

Özellikle de annelerine"Hayır" demedikleri gibi

hepsi de bir tatlı dilli ve güler yüzlü oluyorlardı ki sormayın gitsin...🤯

💢💢💢

Uzun lafın kısası

Tüm Türkiye olarak

çok çektik biz bu ELALEMDEN Şimdi de,

belki her yerdeler ama

ben artık

eski ben değilim...

Aldım elime fırıncı küreğini 😂

Ankara'ya sokmuyorum bunları.

Özellikle O KIZLARINI sakın getirmesinler semtime.

Allah'ıma, kitabıma demem

Yılların verdiği

ELALEM öfkesiyle

ağız burun girerim.

Demedi demeyin...😁







11 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Niğdeli Ali

bottom of page